2 juli 2010 - Huvudvärk..

Usch, jag har en sån ihållande spänningshuvudvärk som inte gör jätteont, men är där hela tiden så jag blir jättetrött. Vill att det ska knaka till ordentligt i nacken, för det känns som om det skulle hjälpa. Men det vill inte knaka! Är väl resultat efter hostan. Får stretcha tror jag!


Brasilien åkte ut. Tråkigt!


Jag tror Julia har en dålig dag. Hon är supergnällig och ingenting duger riktigt. Just för tillfället är hon relativt lugn och sitter i sin vagn och dregglar, men så fort jag tittar på henne blir hon grinig. Då vill hon att jag ska plocka upp henne och underhålla henne på nära håll, men pga huvud- och muskelvärken är jag inte jättesugen på det. Bara att försöka ignorera henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0