17 juli 2010 - Sommarväder

Jag brukar tycka att det Svenska sommarvädret är väldigt oförutsägbart och ändrar karaktär typ en gång i timmen; sol, regn, åska, hagel osv. Man vet aldrig vad man har att vänta. Men den här sommaren har verkligen hållit sin rutin väl! Varannan dag sol, varannan dag regn. Det har inte slagit fel på flera dagar nu, och det basvärar mig faktiskt inte alls. Jag tycker att det är väldigt skönt att få en paus från båda delarna. Är det sol och hett varje dag blir man bara trött och är det regn ocg mulet varje dag blir man närmare deprimerad. Detta är en härlig balans! Finns säkert de som inte håller med och hellre skulle vilja ha solsken varje dag (eller ösregn), men jag tycker det är utmärkt! Då kan man hålla sig inne varannan dag med gott samvete och glo på TV eller kolla på någon mysig film med dem man tycker om! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0