17 juli 2010 - Gringris!

Lilla stumpan har varit jättegnällig hela dagen. Vi (vad skönt att det är Vi igen :D) vet inte riktigt vad det är som är fel, men jag tror hon är trött. Gårdagen var lång och varm och mycket händer. Det är säkert jättejobbigt med alla nya intryck. Dessutom sover hon inte så bra när hon är jättetrött, så det blir korta och hjälplösa små vilostunder. Får hålla oss lugna i några dagar nu så hon kan bli sig själv igen, för jag känner knappt igen henne. Alla har ju sina dåliga dagar, men det har blivit lite för många nu och det är ansträngande för hela familjen. De senaste dagarna har hon bara velat sitta i mitt knä eller bredvid mig hela tiden. Hon som bara brukar sitte/ligga på golvet och leka och le åt allt. Men, som sagt, det har väl blivit lite mycket de senaste dagarna och hon behöver nog en paus nu. Blir nog några lugna familjedagar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0