17 juli 2010 - Brumma

När jag var typ 7-8 år fick jag en nalle av min mamma. Jag döpte den till Brumma, efter Bamses yngsta dotter då det var under min Bamsefas. Hon har alltid betytt jättemycket för mig! Redan när hon var ny var hon med mig överallt. Och även om jag inte har haft henne bredvid mig i sängen på många år så har jag alltid haft henne i närheten. När jag gick på gymnasiet skrev jag om henne på de nationella proven, och det gav mig det MVG jag så gärna ville ha! Hon har alltså varit väldigt speciell för mig. Nu har Julia fått överta henne och har henne bredvid sig i sin säng, men mer än så har det aldrig varit - förrän idag, då jag upptäckte att hon låg i sängen och gosade med henne. Blev nästan tårögd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0