15 juli 2010 - Usch, vad jag är trött...

Jag känner mig helt slut idag. Vet inte varför, men det gör typ ont i kroppen när jag rör på mig. Är väl kanske 6+ månader av kass sömn som tar ut sin rätt..! Sov ju inte särskilt bra månaderna innan Julia föddes, och inte sen dess heller. Men jag har ju bara mig själv att skylla. Jag skulle kunna gå och lägga mig mycket tidigare på kvällarna än vad jag gör. Julia somnar ju oftast runt 21, men jag envisas att sitta uppe för att få lie egentid och kolla på film och dylikt. Idag har jag bestämt mig för att försöka komma i säng vid 22 i alla fall, så kan jag ju få en 9-10 timmar i alla fall. Om jag har tur..! Vanligtvis vaknar hon ju vid 08, men då och då överraskar hon genom att vakna vid 07 och ibland till och med 06! Dessa morgonar ogillar jag starkt. Jag vägrar gå upp innan 07, dock, så då får hon ligga antingen bredvid mig i min säng eller kvar i sin egen tills klockan blir 07! Så är det me`et!

Vandrande runt i affären i typ en timme innan för att jag inte kunde komma på något att äta. Jag mådde dåligt och var trött och hade ingen som helst lust att ställa mig och laga mat, men eftersom jag inte hade ätit något (hade ont i magen när jag vaknade) så var jag tvungen att fixa något. Jag köpte hem lite strömming och stekte upp det och åt med potatismos. Snabbt, lätt och gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0