15 juli 2010 - Pissväder!

Det blev inget Åsa idag. Åsa är mysigt på sommaren, men då är ju sommarväder en förutsättnng. Idag är det inget Åsaväder alls. Mer ett "sitta hemma i myskläder och kolla på film"-väder. Vi bestämde att vi skulle ta det imorgon istället. Har märkt att vi haft varannan dag fint, varannan dag regn, så logiskt sett så borde det ju vara fint imorgon. :p

Jag upptäckte att jag fått lite kommentarer här som jag inte sett innan. Hur kommer det sig? :o

Nanna: Han kommer på lördag! Har inte skrivit om honom för att undvika massa deppiga inlägg. Läste igenom dem jag skrev förra gången han var i Brasilien och de var ju urtrista att läsa! :p hehe...

Mija: Ja, det låter rimligt! Kanske man ska be om att få en "ny" om det skulle behövas igen...

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men det blir säkerligen de ovannämnda. Fick med mig massa gamla filmer från Åsa så jag har att titta på! Även en del playstationspel, så jag kan nog hålla mig sysselsätt även när Julia sover. Kan ju alltid plocka lite här hemma. Har inte städat på 2,5 dagar nu, så det kan ju vara dags. Har länge tänkt att rensa i den stora garderoben i vardagsrummet. Har slängt in och gömt massa "stök" därinne, så det behövs med all säkerhet!

Julia hade en jobbig natt. Eller en jobbig morgon, rättare sagt! Hon vaknade vid 05 och grät så hon blev blå. Kan ha varit mardrömmar, men jag skulle tippa på att det var för hon var täppt i näsan. Hon har varit täppt i näsan typ verje natt sen hon var 2 månader, och varken Renässans Saltdroppar eller Nezeril hjälper särskilt mycket. Vet inte vad jag ska hitta på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0