12 juli 2010 - Varmt.

Ja, idag är det varmt. Riktigt, jäkla varmt rent utsagt! Julias hår lockar sig, som det gör när det är blött, men hon har inte duschat än idag. SÅ varmt är det!! :p

Jag har varit och handlat, men glömde batteri som jag skulle ha till datormusen. Har sån där trådlös, vilket jag inte riktigt tycker om. Föredrar när den sitter fast! Efter det har jag suttit och solat i vardagsrumsfönstret då våran balkong tyvärr ligger i skuggläge. Men det funkar i fönstret också, så kan man kolla på TV samtidigt. Perfekt! Men nu började det bli lite för hett, så jag har dragit för gardinerna och sitter nu invirad i en sjal som jag köpte i Italien när jag var där! Mjukt och skönt. Ska strax ta min lilla stumperumpa och hoppa in i duschen en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0