11 juli 2010 - "Var är nappen?"

Igår gick "Deep blue sea" på 6an. Tror inte jag har sett den sen jag var 17 när jag och Sara hade filmkväll. Händelserik filmkväll, den slutade i ambulansfärd in till akuten i Halmstad! Jag var i alla fall tvungen att kolla på den. Sedan började "Hajen" på 4an, och, tro det eller ej, den kollade vi på samma kväll, Sara och jag. Den är ju verkligen urdålig och vi låg mest och skrattade åt den. Man ser typ skruvarna som de använd för att sätta ihop den jätteläskiga hajen med. Jag kollade inte på den särskilt länge, utan gick och la mig vid midnatt. Julia vaknade 08:20, så jag fick 20 min sovmorgon idag. Duktig tjej!

Vi har redan hunnit ta en kort promenad för att köpa hem lite juice till frukosten. Sedan har vi mest suttit på golvet och lekt "Gömma nappen". Jag håller i nappen och visar den för Julia, sedan lägger jag en filt över den för att se om hon kommer ihåg var den är och förstår hur hon ska få tag på den. Det gör hon, naturligtvis, och rycker av filten och ser jättenöjd ut med sig själv. Mamma är såå stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0