11 juli 2010 - Fascinerande

Jag minns när jag bestämde att det var dags för Julia att börja sova i sin egen säng. Det var några dagar efter hennes 2 månadersdag, och jag förväntade mig ett helvete. Jag trodde inte att jag skulle klara av det. Men när jag la henne på kvällen så somnade hon, och sov där sen hela natten. Sen dess har det bara flutit på och hon har sovit i sin säng varenda natt. Fyra månader senare är jag fortfarande helt fascinerad över hur enkelt det är att få henne att sova. Som nu, hon satt i sittern och började gnälla lite som hon gör när hon är trött. Jag bar in henne i sovrummet, gav henne nappen och bäddade ner henne i sängen. När jag tittade in efter några minuter hade hon lagt sig som hon tycker är bekvämt och somnat. Så himla skönt att hon klarar det själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0