26 januari 2010 - Min Skatt

Julia har nu hjälpt mig att tömma det ömma bröstet på mjölk. Äntligen släppte det och det rann utav bara helskotta. Både hon och jag blev alldeles kladdiga, men nu känns det mycket, mycket bättre! Febern är i stort sett borta, tror jag. Johnny fick ta tempen på mig innan och den visade 39 grader. Men efter att ha tagit två Ibumetin och ätit en pizza känner jag mig nästan helt bra. Är något trött, men det är jag ju typ alltid nu för tiden. Känner mig i alla fall ytterst tacksam för lilla skruttans hjälp!

Nu ligger hon och snarkar på pappas mage och bröst, nöjd efter att ha fått massa mat, både lyxen direkt från tutten, och även en skvätt tillägg. På dagarna äter hon mycket och ofta, ca. 150ml var 2-3 timme. Tror hon bygger upp ett förråd för att kunna sova långa stunder på natten. Igår åt hon vid 23 tiden och sedan vaknade hon inte förren runt 05 och efter det strax efter 10. Och jag klagar ju inte!

Nu ska vi kolla på film här :D
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0