20 februari 2010 - Saknar.

Jag saknar verkligen min mage! Blir lite avundsjuk av att se gravida kvinnor när jag är ute. Jag saknar inte direkt graviditeten i sig, med illamående, smärtor etc. Men fysiskt sett har jag aldrig känt mig vackrare än när jag hade en stor, rund mage att släpa omkring på. Älskade att sitta på kvällarna och känna Julia sparka inuti mig. Att buffa lite på magen och känna hur hon knuffade tillbaka. Självklart är jag överlyckling att hon är här hos oss och skulle inte vilja spola tillbaka tiden alls. Men det är något speciellt med att vara gravid ♥


Minns att jag tyckte jag var skitstor här.
 Nu ser jag att det lätt skulle kunna misstas för en gasig mage.





Var påväg till barnmorskan.




Sara fotograferade mig första gången hon var och hälsade på
efter jag hade flyttat in till Göteborg.




Älskade min fina mage!




Vid den här tiden började det bli jobbigt. Kunde inte resa mig
ur soffan/sängen själv utan fick ha någon som putte på.




Här var det riktigt jobbigt. Hade gått 4 dagar över tiden och känslorna
var kluvna. Ville bara få ut Julia samtidigt som jag ville att det
skulle dröja till efter nyår. Julia löste det bra med att dyka
upp första dagen på det nya året!











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0