2 februari 2010 - Lilla sjusovaren där

Nu har Julia snart sovit i 3 timmar. Större delen av den tiden alldeles ensam i sin vagn. Hon vaknade när jag reste på mig för att bädda åt henne, men när jag la ner henne somnade hon efter en stund. Utan att jag behövde stå där och vagga henne. Ett stort steg i utvecklingen!

Jag har hunnit med en hel massa saker här under tiden hon har sovit. Har diskar och städat rent i köket. Det var verkligen behövligt, hade inte ett rent glas i skåpet. Diskade även alla Julias nappflaskor och kokade dem tillsammans med alla hennes nappar. Har förberett för hennes nästa måltid, genom att koka upp vatten, och för badet som är väldigt nödvändigt idag. Jag har till och med både hunnit koka upp och dricka blåbärssoppa! Så nu ligger jag ett antal steg före, vilket lättare gör att jag kan slappna av. Jag trodde dock att hon skulle ha vaknat vid det är laget, men mindes sedan att hon slukade 180ml till frukostmålet, så hon står sig nog en stund till. Jag är redo för henne när hon börjar bli sugen i alla fall ;)







Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0