15 februari 2010 - *FULA ORD*

Ojojoj vad jag måste lägga band på mig nu! Hade precis skrivit ett långt inlägg och så försvann allt. Spontant sliter jag tag i datorn och är sekunder från att slänga den i golvet och hoppa på den likt Homer Simpsons som är arg på sin hatt (fast han har väl ingen?). Orkar verkligen inte skriva om allt igen!

- Kajsa har varit här i helgen och tagit hand om oss med ordentlig mat, nybakade bullar, hemmagjorda semlor (med vaniljsås, mandelmassa är ingen favorit) och jättetrevligt sällskap!

- Idag ska vi till MVC för min efterkontroll.


- Undrar vilken av Johnnys vänner som läser min blogg..?


Sammanfattning av vad jag skrev innan. Kanske jag uppdaterar mer detaljrikt senare, men hoppas inte för mycket ;)




Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0