16 december 2010 - Regn och rusk...

Julia vaknade strax innan 00 igårkväll. Jag gick in och tog upp henne och det kändes som om hon brann. Jag ropade dit J som hämtade tempen. Febern hade blivit högre, men inte så mycket, men hade ändå kommit upp till 39.5. Vi la oss i vår säng allihopa och låg där och gosade en halvtimme ungefär, sedan fixade jag lite mer välling till henne, eftersom hon hade ätit så dåligt under dagen. Hon åt upp den och somnade sedan i sin säng, och jag och J i våran. När jag vaknade kvart över 9 imorse sov Julia fortfarande, men inte så länge till. Hon vaknade halv 10 och var feberfri. Härligt!

Det är sjukt tråkigt väder här idag! Jag är inte direkt någon snömänniska. Gillar inte kyla, och snö är ju, som känt, rätt kallt. Men det är tusen ggr bättre än det som är idag. Bara massa regn! Det gillar jag ännu mindre. Snö kan ju vara fint. Mysigt att sitta inne och titta på det liksom. Det är ytterst sällan regn är mysigt. Jag hade hoppats på att det skulle vara en snöig jul, så vi kunde dra Julia i pulkan lite nere i Åsa. Men nu får vi se hur det blir med den saken!
Idag är det städ och tvättdag, så nu ska jag gå och sortera smutstvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0