14 december 2010 - Gnällfis och muskelvärk

Idag har Julia en riktigt gnälldag, vilket automatiskt betyder att min dag inte är särskilt bra. Förutom detta har jag så helvetiskt ont i min nacke, vilket bara gör saker och ting värre. Jag kan inte leka och underhålla henne eftersom det känns som att jag ska kräkas om jag gör hastiga rörelser. Usch, det är skit! Förhoppningsvis somnar hon en stund snart, så vi båda får en paus.

Det har alltså inte hänt något alls idag. Vi har bara suttit hemma och hållit oss inne i värmen istället för det kalla, vita på andra sidan fönstret! Imorgon ska vi däremot till BVC på ettårskontroll! Har lite svårt att smälta att min lilla tjej snart fyller ett helt år! Bara 18 dagar kvar! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0