7 augusti 2010 - Back in the loop

Oj, jag har visst glömt av att blogga de senaste 3 dagarna. Inte för att jag har haft sådär jättemycket att göra att jag inte haft tid, och det är just anledningen. Dagarna är ungefär densamma här och det blir så tråkiga inlägg. Jag menar, vem tycker egentligen att det är roligt att läsa om hur mycket Julia sover, äter, skiter...? Dessutom har jag varit så jäkla trött av någon orsak jag inte vet, och har därför knappt orkat sitta vid datorn. Soffan och jag har varit bästisar!

Vad har hänt sen sist då? Jag tog min lilla familj med mig in till stan här om dagen för att köpa en jacka/tröja/kofta till Julia då den enda hon har mer sitter som en bolero än en hoody, vilket är meningen. Och vissa dagar är ju riktigt kalla, men jag vill ändå kunna ta med henne ut. Vi var inne på Zara först och hittade en sjukt söt jacka som inte var så jättedyr, men vi köpte den inte. Den var lite i det varmaste laget än och till vintern kommer hon ju behöva ha en overall. Istället gick vi till H&M. Hittade en brun kofta för 49:50:-. Jättesöt var den, och eftersom den var så billig kunde vi köpa en pyjamas till henne också, då hon växt ut alla sina. Vi fick även med oss en ny mössa och 2 gosedjur. Dock tog det endast 10 min innan Julia hade kastat ett av dem överbord och den hittade vi inte igen...

Igår var jag hemma hos Hanna i Partille. Vi köpte med oss fikabröd och satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var jättemysigt och jag var inte hemma förrän efter 20. Julia hade sovit en del på vägen hem och somnade inte förrän närmare 22, men ändå var hon uppe innan 08. Jag tog ut henne på en morgonpromenad i en timme, då jag känner att det är dags att börja röra på mig lite. Hon sov en stund men ligger nu på golvet och försöker tugga i sig sin babysitter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0