27 augusti 2010 - Sakletare

Min dotter är envis och ger sig inte i första taget! Vill hon lägga händerna på något så finns det inte en möjlighet i världen att hon lägger av förrän hon gjort det. Det har varit alla våra DVD filmer (som vi nu fått lägga i en hög på sovrumsgolvet då hon drar ut alla och tuggar på dem om de står i TV-bänken), kontrollerna till PS och TV:n som numer ligger gömt bakom, under, inuti allt som kan tänkas. På sistonde är det tangetbordet som blivit offer för hennes kleptomaniska, förstörande händer. Vi har ju ett trådlöst tangentbord så det är väldigt lätt att flytta. Hon praktiskt taget slår sig fram tills hon kommer åt det. Jag bunkrar upp med både hennes babysits och stolen vi använder när vi sitter vi datorn, men hon kryper under och drar sig fram på ett sätt jag inte visste att hon kunde. När hon sedan blir bortflyttad blir hon jättesur och förbannad. Allt som inte får ha vill hon pilla på, trots att hela golvet är fullt med utspridda leksaker och saker som det är helt okej att hon leker med. Men det är ju inte roligt alls! Ger mig f*n på att om jag lät henne ha tangentbordet och mobiltelefonerna så skulle det inte heller vara roligt längre! Allt är helt enkelt som det ska vara...! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0