27 augusti 2010 - Födelsedagsbarn

Idag är det ju J:s födelsedag, så jag har stått i och fixat firande för honom. Inget speciellt dock, då inte ekonomin tillåter, men lite gott till frukost blev det i alla fall. Jag tog med mig Julia och smög ut strax efter 09 i morse för att handla hem lite. Allt gick smidigt tills jag kom till kassan. Då upptäckte jag att mitt kort inte låg i plånboken som jag hade trott. Det låg hemma på TV:n, där jag la det efter att ha betalat räkningar i morse! Jag fick bara snällt gå hem igen, dumpa av en sovande Julia i sin säng och återvända till Hemköp sedan. Tog ett jäkla tag alltihop, men strax innan 11 var allt färdigt och jag körde upp J ur sängen. Dock blev det ingen skönsång, då jag är lite öm och svullen i halsen. Vi fikade och sedan gick vi till KT och strosade runt en liten stund.

Nu har han dock gett sig iväg för att fira dagen med sina kompisar och jag och Julia ska ha en mysig hemmakväll. Tyvärr suger vädret, annars hade jag tänkt att gå ut och leka med henne en stund. Iofs är det uppehåll så hon kanske hinner gunga en stund innan det börjar ösa igen. Om det gör det. Det gör det säkert! Men man vet ju aldrig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0