26 augusti 2010 - Sover massa!

Inatt sov Julia jättemycket! Konstigt att hon var så trött, eftersom hon sov väldigt mycket under dagen igår också. Det gick lätt att natta henne, även om jag trodde det skulle bli en jobbig kväll igen. När hon fick sin nattvälling och precis var påväg att somna, smetade hon ordentligt i blöjan. Ett tag tänkte jag nästan att jag skulle låta henne sova med det, men det vore ju elakt. Så det var bara till att byta, och såklart vaknade hon till liv. Den resterande vällingen ville hon inte heller ha. Jag kände hur hoppet om en lugn kväll gled ur mig. Jag la henne i sängen för att samla kraft. Och då somnade hon! Inte nog med det, hon sov helt utan avbrott (bortsett från ett par gnäll när nappen trillade ut) tills typ klockan åtta i morse! Nästan tolv timmar alltså. Hon måste hålla sig mycket bättre på maten när hon får mer stadig mat under dagarna. Ja, jag klagar inte i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0