23 augusti 2010 - Lång kväll...

Igår gick jag och la mig lite (läs: JÄTTEMYCKET) försent, men jag ville så gärna se färdigt på Sagan om Konungens återkomst! De andra 2 skippade jag att kolla på eftersom jag sett dem ungefär 10.000 ggr innan, men den sista tycker jag är sjukt bra. Strax innan 01 var den slut och då panikdök jag i säng och somnade genast. Julia var snäll att inte vakna i ottan, som hon ibland gör, utan sov till efter 07, så det funkar väl.

Jag var trött igår också, så jag gick och la mig på sängen för att vila en stund när klockan var runt 15. Efter en stund kom J in med en jättesömnig Julia och jag la henne bredvid mig i sängen. Hon grät en del och ville inte alls ligga ner, men efter lite vaggning och ryggkli somnade hon tätt intill mig. Det dröjde inte länge förrän jag gjorde detsamma och i ungefär 2 timmar låg vi där och sov tillsammans. Det var riktigt längesen hon sov bredvid mig i sängen, så det var mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0