21 augusti 2010 - Kunde gått illa!

Slängde just en blick åt Julias håll då det var alldeles för tyst för att jag skulle vara lugn. För hon inget oväsen blir jag alltid misstänksam, och oftast gör hon också något som hon inte borde. När jag tittade till henne nu såg jag att hon hade något i munnen så jag tog upp henne i knät och tvingade in fingrarna i munnen på henne. där inne hittade jag ett litet örhänge som hon troligen hittat någonstans på golvet. Tur att jag fick ut det i tid!

Natten har varit helt okej! Julia var lite orolig från och till under gårkvällen så jag fick gå in och klia henne lite på ryggen och i hårbotten, men när hon väl somnat om sov hon hela natten. Själv gick jag och la mig runt tio men kunde inte sova. Hjärnaktiviteten var hög och jag låg och tänkte och funderade på precis allt. Till slut försökte jag skaka tomt i skallen och gjorde lite avslappningsövningar och somnade rätt snart därefter. Julia vaknade igen halv sju och då var det upp för frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0