20 augusti 2010 - Det är över nu.

Jag var och handlade frukost på KT när pappa ringde. Han berättade att det är över nu. Farmor har somnat in under natten. Visst kändes det som det alltid gör när man får ett sånt samtal, lite som en spark i magen, men jag blev inte lika chockad som jag blivit förr. Jag har ju gått och väntat på det i flera månader nu. Men alla de bra minnena dyker ju upp som en filmremsa i huvudet, och bra minnen är något jag har väldigt många där farmor är med. Hon har ju alltid funnits här och fram till i år har hon ju varit i stort sätt frisk. Hon behövde inte vara gammal så länge, kan man väl säga. Men när vardagen är i full gång så kommer jag sakna henne jättemycket! Jag är i alla fall glad att hon var frisk och i sina sinnes fulla bruk när Julia föddes, så de fick chansen att träffa varandra. Jag är väldigt tacksam för att vi fått ha henne hos oss så länge som vi har och att hon varit så pigg och kry som hon varit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0