17 augusti 2010 - Trögstart

I morse var jag riktigt trögstartad. Jag fick verkligen inte upp ögonen hur mycket jag än försökte. Julia vaknade vid halv åtta vilket ändå inte är så tidigt. Till slut tog jag kraft till mig och hävde mig upp till sittande ställning och fick gnugga upp ögonen lite. Ändå gick jag och la mig redan klockan tio igår. J och jag låg i soffan och kollade på film, först en skräckfilm, "Caretaker" som inte var särskilt läskig. 2 minuter in i filmen hade jag redan kommit på vem mördaren var och sen var det bara att vänta på bekräftan - som kom de 2 sista minutrarna i filmen. Dock låg jag ändå under en filt i Js knä...Sedan var det "Hancock". Jag har sett halva filmen typ 3ggr men alltid somnat sen. Inte för att jag tycker den är dålig, men jag blir så himla trött när jag lägger mig och slappnar av i soffan. Även igår gav jag upp och kröp till sängs innan jag fått se slutet, men tänker se klart den idag.

Julia vaknade vid tolv i natt och precis när jag vaknade kom J in, men jag hade fått för mig att han hade gått och lagt sig redan. Dessutom halvsov jag fortfarande så när jag hörde sovrumsdörren öppnas blev jag livrädd och kröp ner under täcker. Jag låg där och tryckte när J kom fram och undrade om jag var Ok. Jag försökte berätta för honom, men jag tror inte jag lät särskilt vettig när jag svamlade. Skrattade åt mig själv när jag vaknade imorse och kom på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0