16 augusti 2010 - Slut på semester

Idag börjar jobbet igen. Inte för mig såklart, men på något sätt känns det som semestern är slut även för mig när Andreas och pappa börjat jobba. Dessutom ska vi till BVC, vilket betyder att deras semesteruppehåll är slut och jag vet att min socsekreterare är tillbaka. Så nu är sommaren slut!

Jag kunde verkligen inte sova igår. Jag gick och la mig vid halv tio och läste en stund. När jag lagt boken ifrån mig låg jag mest och vände och vred mig i sängen. Kroppen ville verkligen inte koppla av och låg och tänkte och funderade på allt och ingenting. Värsta man kan göra när man ska sova. Till slut gick jag upp och sträckte på benen lite, la mig och läste en stund till och försökte på nytt igen. Jag började med avslappningsövningar som vi gjort under teaterlektionerna på gymnasiet och efter ett tag kände jag hur tung jag blev i kroppen. Det fungerade verkligen! Sen sov jag gott till 6 då Julia vaknade. Ska försöka ta mig en lur under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0