16 augusti 2010 - Regn

Hela morgonen har det regnat, och gör det fortfarande. Jag brukade bli lite nere förr när vädret var så grått, men nu har jag börjar uppskatta det. Mest för att man sover så bra när det regnar! Julia sover nu för andra gången idag och har nu legat i en timme. Det är egentligen dags för henne att äta, men jag tänker inte gå och väcka henne för det. Hon vaknar när hon är hungrig! Dessutom behövs det verkligen inte nu när jag skrivit det här. Det är som att stimulera henne eller nåt, för varje gång jag skriver i bloggen om att hon sover så bra och har sovit så länge osv, så vaknar hon alltid. Så nu börjar nedräkningen....5....4....3....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0