15 augusti 2010 - Morgon

Igår var jag helt totaltkörd i hela kroppen. Orkade typ inte vända mig om i soffan ens. J tog med sig Julia på en promenad medan jag låg och kopplade av en stund. När han kom hem ville han gå ut på gräsmattan en stund eftersom det var så gott väder, så vi plockade med oss en filt och gick ner. J började slå volter som han alltid gör, och igår var det två små pojkar ute som tyckte det var otroligt fascinerande. De smög runt och ställde sig bakom buskarna och tittade på J när han hoppade runt med både armar och ben i luften samtidigt. Men så fort vi vände oss mot dem sprang de därifrån, bara för att snart återvända och fortsätta titta på uppvisningen. Alltid lika roligt!





Julia fick gunga, vilket hon bara tycker är roligare och roligare för var gång. Sedan gungade vi gungbräda allihop en stund, men jag tror att jag var mest road av det. Satt och skrattade högt när ingen av oss kom av. Brädan var helt jämn och varken J eller jag nådde ner med fötterna till marken, J höll i Julia så han kunde inte slänga sig av och jag skrattade så mycket att jag inte kunde röra mig. Till slut lugnade jag dock ner mig så vi kunde ta oss ner på fast mark.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0