13 augusti 2010 - Otursdagen

Idag är det visst fredagen den trettonde. Bäst att jag håller mig inne så jag inte råkar ut för en olycka! Morgonen har i alla fakk börjat helt okej. Julia vaknade inte en extra gång i morse utan sov till 6. J hade dock suttit uppe och väntat på att hon skulle vakna, så det hade inte drabbat mig om hon hade gjort det. Jag gick upp och gjorde välling till henne och hon somnade om när hon fått i sig lite käk. Jag bestämde mig för att göra detsamma, trots att jag vanligtvis tycker det är försent att somna om. Jag antog att jag behövde sova efter gårdagens migränattack så jag la huvudet på kudden och somnade nästan omedelbart. Sedan vaknade Julia vid 8 igen, alldeles lagom tid att gå upp.

Julia började krypa igår! Hon har ett bra tag tagit sig upp på knä tagit ett "steg" bara för att sedan lägga sig på mage och hasa sig fram. Men igår kröp hon runt i vardagsrummet, hela eftermiddagen och även när jag satte henne på golvet idag var hon fort uppe i krypposition. Så duktig så är hon! Nu är nästa steg att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0