12 augusti 2010 - Här sitter jag...

Julia vaknade inte klockan 3 i morse! Hon vaknade klockan 4 istället...jag var snabbt ute i köket och vällingen var klar på 3 röda. När hon hade ätit la jag ner henne och sedan somnade jag om. Det gjorde nog hon också tids nog, men sist jag tittade till henne var hon vaken. Dessutom vaknade hon klockan 6 utan 7.30, så det är ju lite bättre. Mycket bättre till och med! Jag har kommit fram till att hon behöver ett mål extra om dagen eftersom hon är så aktiv på dagarna. Förr så rörde hon sig inte så här mycket men nu lär hon sig nya saker varje dag. Och det är energikrävnde att lära! Så förhoppningsvis är det en fas som inte håller i sig sådär jättelänge. Sen att hon håller på att få massa nya tänder är säkert en bidragande faktor till det inte så sparsamma gnället och gråtet som vi ofta får ta här hemma. Hon kan bli helt förstörd om hon inte har något att tugga på och jag tycker så synd om henne. Det kan ju inte vara roligt alls! Igår gav vi henne lite jättekall, svag saft och det verkade lindra en del. Hon drack i alla fall nonstop tills det var slut. Kan ju vara för att hon tyckte det var sött och gott också iofs...Nu har hon i alla fall ätit...andra frukost...och sover gott i sin djupa säng, så nu är det Mia-tid! Nu är jag inte mamma och inte flickvän, utan bara mig själv - Mia!



Till och med badponchon fungerar att tugga på om ingenting annat finns i närheten..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0