11 augusti - Att göra - Check!

Natten var likdan som föregående; upp vid 3 och sen vid 6. Jag är helt slut, och trots J säger åt mig att gå och vila en stund, vägrar jag. Jag väntar till kvällen! hur som haver, jag var alltså uppe vid 06 och strax efter 07 fick Julia välling och somnade om gott. Jag tycker dock att det är alldeles försent att somna om vid den tiden, särskilt när man har så mycket att göra, Så jag utnyttjade ensamtiden till att städa lägenheten. 3 timmar senare var allt rent och pappa påväg för att fixa Julias säng. Det var snabbt avklarat och då började J med tvätten och efter Julias middag tog jag med henne till KT för att lämna in socpapprerna. Hon somnade i vagnen innan vi ens hade lämnat lägenheten och sov hela vägen, fram och tillbaka. Så nu är legenheten och kläderna rena och Julia är på uselt humör och sitter och gnäller i sin sitter. Man kan knappt ha henne löst här hemma om man vill sitta ner. Hon tar sig runt i lägenheten nästan lika snabbt som oss och man vet aldrig vad hon kan hitta och stoppa i munnen på vägen. Jaha, nu fick hon tag på ett dvdfodral...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0