1 augusti 2010 - Till kyrkan

Jag kan inte fatta att det redan är augusti! Idag är det bara 5 månader kvar tills Julia fyller 1 år. Grattis på 7-månadersdagen älskade flickan min!

Idag ska vi ner till Åsa och Miras dop. Hon döps ju i samma kyrka som min mamma ligger begraven så jag ska hälsa på graven också. Det ser antagligen hemskt risit ut, eftersom ingen har haft direkt tid att åka dit och fixa den. Men uppriktigt sagt så bryr inte jag mig särskilt mycket! För mig är inte graven en så stor grej. Inte så att jag måste åka dit för att prata med mamma. Vill jag göra det så gör jag det oavsett var jag befinner mig, för jag vet att det är där hon är också. Det känns dock lättare att visa upp Julia för en sten än för...luft. Jag är iofs rätt säker på att mamma har träffat henne en del redan. Inte en chans att hon har låtit oss ensamma i 7 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0