8 april 2010 - Humörsvängningar....

Julia kanske inte är särskilt lik mig på utsidan, men i sättet är hon mamma upp i dagen. Särskilt hennes oförutsägbara humörskiftningar! Jag gick in till henne när hon vaknade för ett tag sedan då hon grät. När jag kommer fram till sägen tittar honupp och slutar tvärt att gråta och bjuder istället på det största leendet man kan tänka sig. Jag gav henne nappen som hade trillat ut, och då somnade hon igen, nästan på automatik, men jag hann knappt ens utanför dörren innan hon pep till igen. När jag då kom fram hängde hon läpp och ut som den mest ledsna bebisen som finns. Jag frågade henne varför hon var ledsen, och då fick jag ett leende till svar. När jag då försökte ge henne nappen igen blev hon fly förbannad och knep ihop hela kroppen i en ilskespasm tills jag till slut lyfte upp henne. Då var det frid och fröjd igen.
Detta är inget ovanligt. Ibland ler och gråter hon samtidigt. Det ser ut som om hon är förvirrad av sina känslor och inte vet vilken som för tillfället är den mest framträdande. Det ser ganska komiskt ut faktiskt.




Här är hon väldigt arg och trött!


Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0