4 april 2010 - Söndagsfrukost!

Kanske är lite sent för att nyss ha ätit frukost, men det är ju trots allt söndag. Jag och Sara hade en liten tradition när vi bodde i Åsa, vilket var att vi alltid åt pannkakor till frukost på söndagsmornarna. Sara, som oftast vaknade senast av oss, ringde över när hon vaknade och sen kom hon över till mig, eller, vanligtvis, jag över till henne. Idag bestämde jag mig för att återinföra detta, även om inte Sara är här. Jag har ju Johnny! Gjorde pannkakor på 3 ägg, vilket blir en del, och han åt med god aptit och tallrikarna blev tomma fort. Nu fick han gå och lägga sig igen för att jäsa lite. Julia somnade också när maten tog slut. Tror vår matkoma smittade av sig på henne, för hon somnade på ungefär 30 sekunder efter att jag tagit upp henne ur sin sitter. Så nu sitter jag i soffan alldeles ensam och tittar på Scrubs, vilket jag trivs alldeles utmärkt med. Vi ska träffa pappa inne i stan vid 13:30 då besökstiden hos farmor börjar först 14:00.



Tröttesnuttan :)



So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0