30 april 2010 - Majs och potatis

Ursäkta dålig uppdatering men jag har händerna fulla för det mesta. Har ju dop snart och saker ska fixas. Har spenderat typ 3 dagar i stan i hopp om att hitta den perfekta klänningen; Ljus, billig och inte för speciell så jag kan använda den vid andra tillfällen. Fann dock ingen jag gillade så där jättemycket, så jag bestämde mig för att använda ett vitt linne jag köpte på Cubus rean och ett par jeans. Köpte ett par blommiga vårskor och lite rosa pärlor att ha till istället. Ska fixa en vit body till Julia att ha under klänningen hon ska ha, men efter det får klädköpen vara klara!

Julia har blivit stora flickan och har nu börjat få smaka på riktig mat! Har gett henne lite majs och potatispuré två dagar och hon verkar gilla det. I början såg hon ut som om hon inte riktigt förstod vad hon skulle göra med det, men efter ett tag greppade hon tag i skeden under min hand och körde in den i munnen med eller utan mat. Kladdigt blir det, men det är helt okej. Man får vara kladdig när man lär sig äta, annars är det ju inte ett dugg kul! Självklart filmades det hela!



Skumt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0