21 april 2010 - Morgon

Jag har sovit så gott inatt. Inte ens när Julia vaknade för att äta sitt nattmål vaknade jag, och det var verkligen skönt att sova en hel natt utan uppbrott. Somnade vid 23:30-00:00 någongång och vaknade strax efter 07:00. Känner mig relativt utvilad, om man jämför med andra morgnar.
Julia ligger i sitt babygym och har fullt upp med en elefant som klingar och har två platsringar i olika nyanser av rosa på undersidan. Hittills är det hennes absoluta favorit! Till och med när hon ligger med huvudet åt andra hållet är det den hon pllar på, fast då med fötterna. Men jag ska snart ta henne ifrån sin lek för att byta blöjan och ge henne mat!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0