21 april 2010 - Flickorna i mitt liv

Det senaste året har så många av mina vänner verkligen visat sig äkta. Under tiderna som varit svåra och tunga så har de alltid funnit där, bara att ringa om det blir jobbigt, och jag kan inte betona hur lyckligt lottad jag känner mig för att ha så fina vänner.
Trots att vi kanske inte träffas alls lika ofta nu som vi gjorde förr, innan jag fick Julia, så vet jag att det inte förändrar vår vänskap på något sätt. Det kan gå dagar och veckor utan att vi hörs men jag vet att jag alltid kan ringa dem om jag behöver prata, och jag hoppas att de vet att detsamma gäller dem. Jag kanske inte kan göra så mycket, men jag lovar att försöka!


Sara.Mickan.Madde.Jossan.Kajsa.Tilda.Yessica
mf.

...och självklart min lilla glädjestråle; Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0