20 april 2010 - Back to normal..

Jag ber om ursäkt för mitt lilla vredesutbrott innan, men till mitt försvar; Det är riktigt frustrerande när det händer så, speciellt när man har planerat och organiserat hur man ska klara veckan utan att behöva gå hungrig. Jag är inte en person som planerar särskilt ofta och är ganska desorganiserad, men när jag väl har planerat något och det förstörs helt oförberett så bli jag väldigt stressad och därmed förbannad. Har alltid varit sån.
Min älskade bror ringde upp mig (-efter att jag skickat ett sms och frågat om han hade någon att offra för mina ilskna knytnävar) och jag berättade i sprutande, arga tårar om av som hade hänt. Han förstod hur jag kände och att det betyder mycket för mig att någon gång kunna köpa något till Julia helt oberoende. Så blev det inte den här gången, då han erbjöd att sätta över lite pengar så vi kan hämta ut Julias "gym" och klara oss till nästa vecka. Han är verkligen min skyddängel, och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom! Han har alltid varit där för mig och försvarat mig mot vem som helst som var taskig. Till och med mot mamma och pappa när de var "elaka". Det är okej för honom att jäklas med mig, men om någon annan skulle göra det så f*n....


Nu ska jag krama på min bebis.
Behöver sött i mängder för att neutralisera allt det sura!


Tjooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0