17 april 2010 - Trött liten unge

När Julia och jag varit uppe i typ 2 timmar på morgonen och hunnit få en ny blöja + lite morgonmat, brukar hon somna om. Men hon brukar inte sova särskilt länge, kanske 30-40 minuter. Likaså idag. Hon vaknade till och jag gick in till henne, men jag tyckte inte hon verkade särskilt pigg. Hon log som vanligt men det var inte utan att ögonen inte riktigt hängde med. Så jag gav henne nappen och la henne på sidan, så som hon föredrar att ligga när hon sover, och sedan gick jag ut igen. Det blev tyst och efter någon minuter tittade jag in och hon hade somnat om. Detta sker väldigt sällan. Hon brukar inte sova särskilt mycket på dagen alls, någon halvtimme här en kvart där, men nu har hon sovit i nära 2 timmar. Hon måste vara slukörd efter gårdagens gråtattack. 



Sleeping beauty :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0