16 april 2010 - Fredag igen! :)

Fredag!! De flesta ser fram emot fredag för det är början på helgen. För mig betyder det godis! Jag är precis som ett litet barn på fredagarna. När jag vaknar på morgonen kanske det är lite tungt att behöva gå upp, men sen kommer jag på vad det är för dag och då blir det genast mycket lättare. Idag fick jag till och med sovmorgon! Julia var på generöst humör och väckte inte mig förrän 08:30! Får vi köpt en mobil åt henne så hon har något att titta på kommer det säkert vara fler dagar när jag kan sova lite längre. Hon brukar inte föra oväsen för att hon är direkt hungrig, mer för att hon är uttråkad och vill göra något. Nu är hon ju i den åldern att hon tycker om att titta på saker och ting, men hon har inte så mycket att titta på just nu. Jag beställde ett babygym igår som kommer i nästa vecka. Det är ju en bra början!



Gosar oss :)


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0