14 april 2010 - När ska det ta slut?

Goda nyheter; Har knappt ont i magen längre. Känner inte alls av det just för tillfället och inte under natten heller. Bra va? Skönt att få sova ordentligt. Pytsan!! Gick och la mig med Julia vid 20:30 igår. Jag var så jäkla trött av allt som hänt under dagen, så jag kände att det var skönt att komma i säng tidigt. Eller i alla fall tills Johnny kom hem 2 timmar senare. Jag vaknade till och var hungrig, så vi åt lite. Ris med sötsur sås, lätt, snabbt och enkelt.
Jag gick och lade mig igen efter maten och somnade om ganska fort. Vid 04:30 vaknade av att mitt huvud värkte värre än på länge. Det strålade från skuldrorna och nacken och kändes ungefär som om jag var på väg att explodera. Jag försökte stretcha och massera de ömma ställen litegran, men det hjälpte ingenting. Blev bara värre och jag blev fruktansvärt illamående av det. Inte mindre än tre gånger fick jag gå upp och kräkas, och det gjorde ju inte huvudvärken bättre. Till slut kunde jag somna om, med Julia bredvid mig i sängen och vaknade igen nu vid 11. Är fortfarande trött och darrig i kroppen men jag har inte lika ont och mår inte illa längre. Får försöka se till att värma upp mina muskler och stretcha under dagen så det inte upprepas i natt.



Busar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0