12 april 2010 - Nu blir kläderna rena!

Än så länge är dagen bra, och jag hoppas för allt i världen att den fortsätter så! Har precis varit nere i tvättstugan och satt igång de två sista maskinerna och hängt upp den första. Egentligen skulle det vara tvärtom; Att jag satte igång den sista och hängde upp de två första, men när jag kom ner stod det "error" på en av maskinerna så jag fick starta om den. Två gånger! Men när man inte har så mycket att tvätta gör det inte så mycket!
Solen skiner på oss idag också, och det gör mig glad. Känner mig så mycket lättare i kroppen och måste bestämt ta med mig Julia på en promenad när tvätten är avklarad så att både hon och jag får njuta av lite värmande sol. Längtar så mycket till sommaren nu! Hoppas få några dagar med Sara nere i Åsa, så vi kan gå till stranden och jäsa eller bara ligga på gräsmattan och läsa eller spela yatzy. Och med Julia såklart! Förmodligen kommer Andreas och Tessie vara klara med huset då då jag och Julia kan sova där. Blir närmare Mickan också, så jag, hon och de små flickorna kan sitta ute på deras altan och fika. Underbart! Känns som det kommer bli en bra sommar, trots att Johnny inte kommer vara här. Men det är nog lättare att vara ensam till sommaren. Man blir inte lika begränsad av kylan och känner sig inte lika nerstämd. Dessutom har jag ju Julia nu, så jag kommer inte ha tid att sakna honom särskilt mycket.

Tror jag ska försöka få städat toaletten också, när jag ändå håller på och är på gott humör. Jag har väldigt ont i min högra sida, strax under revbenen troligen pga jag är så stel i ryggen (-och resten av kroppen). Är i verkligen stort, stort behov av en ordentlig, hård massage. Särskilt den övre delen av kroppen, rygg + nacke. Ibland känns det som om jag försöker bära upp en bisonoxe med mina ömma nack och axelmuskler, men så är det bara mitt huvud. Nog för att jag kan vara tjockskallig...Men det är bara att bita ihop och försöka stretcha i den mån det går, för några massager har jag inte råd att lägga ut pengar på!



Solar!


Ses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0