9 september 2009 - Nyduschad. Nymatad. Ny header. Igen...

    Sådär då var jag vid liv igen då. Och Tjockismagen också. Sparkar som bara den görs det där inne. Samtidigt som jag gillar att känna det, det betyder ju att det står rätt till, är det lite obehagligt. Ibland kan det göra näst intill ont, och då är jag bara i vecka 25. Tänk då hur det kommer bli i slutet av graviditeten, när bebisen är stor. Det lär bli hårt!

    Jag tror mitt hår är i stort behov av en rejäl avklippning! jag vet inte vad som är fel, men det bara ramlar av hela tiden. Jag fäller som en sabla Skogskatt. Det värsta är ju när håret ligger på ryggen och kittlar sådär obehagligt och man inte når att ta bort det. Dessutom kliar min kropp redan alldeles tillräckligt mycket. jag har hört att det lätt blir så under graviditeten, man blir mer känslig liksom. Folk tror väl att jag fått skabb eller loppor eller något som jag river och klöser mig själv. Värst är det på armarna och nedre delen av magen. Usch, blir jag inte galen av detta har jag en mentalitet som klarar alla utmaningar som slängs i dess väg.
    Fick i mig lite mat också. Är ju inte direkt någon storätare, tro det eller ej. Speciellt inte nu, fråga mig inte varför. Det går upp och ner det där. Vissa dagar finns det inget stopp medan det andra dagar inte ens finns någon början. Men jag fick klämt i mig en knäckemacka med skinka, en yoggi drickyoghurt Hallon/Björnbär och en persika. Lite apelsinjuice slank ner också, så jag står mig ett tag!

    Ja sen slängde jag ihop en ny header också. Satt och tittade på min gamla och insåg att jag nog ville ha en större, och så fick det bli. Men nu ska jag nog vara nöjd ett tag och inte ändra mer hade jag tänkt. Inte den här veckan i alla fall!

Nu ska jag hämta posten, leta upp mina betyg och sen se vart dagen för mig...



Hasta la Vista, suckers!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0