8 september 2009 - Morgonstund har guld i mun! Det rimmar ju faktiskt inte egentligen..

    Varför är jag vaken? Jag sov ju så underbart länge och skönt igår. Det är kanske inte jättetidigt, men jag har varit vaken från och till sen strex efter 9, vilket förvånade mig till den högsta grad. Trodde att jag skulle sova riktigt länge med tanke på att jag inte somnade förren runt tre. Visserligen somnar jag altid runt den tiden, men då sover jag ju också som en klubbad stock tills någon eller något väcker mig. Tror iofs att jag blev väckt av att det blev så ljust ute. Hade inte nerdragen rullgardin inatt förstår ni, för att släppa in lite luft under natten. Ja, man kan inte få allt. Det är bara till att välja, antingen frisk luft att andas eller mörkt så man sova halva dagen...


    Jag har löst mitt lilla dilemma angående AF i alla fall, och jag känner mig rätt nöjd med vad jag beslutade. Jag tar det på torsdag efter att jag varit hos barnmorskan. Jag är väl färdig där innan 14 och AF stänger vid 16 så det lär jag hinna. Och då är jag ju redan igång från tidigare så blir det inte lika jobbigt att ta sig dit, och jag sparar på busskort! Kan det bli bättre? Dessutom har jag ju hela dagen i morgon på mig att leta fram mina betyg och kan därför träffa Mickan idag och det var ett tag sen! 


    Så nu har jag lite planer för veckan i alla fall, och det är ju alltid bra. Någonting att göra varje dag till och med Torsdag. Sen efter det får jag se vad det blir av mig. På Lördag ska de ju fixa och dona här i huset, och kanske jag kan vara med på ett hörn.


Eu amo voce tambem, Amor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0