8 september 2009 - Krypa till kojs kanske?

    Jösses vad jag är trött nu. Klockan är inte ens 01,00 än och jag har, på riktigt, allvarliga funderingar på att försöka sova. Skulle ju vara tidigast på jag vet inte hur länge. Men skönt skulle det absolut vara. Har ju faktiskt gjort mig av med lite energi idag, inte bara suttit hemma och pillat med datorn. Imorrn ska jag leta upp mina betyg och sen desigma Jossans blogg och då behöver man vara utvilad vill jag lova. Tålamodet måste vara på topp! Jag ser inte hur något skulle vara bättre av att jag ligger vaken längre. Har ju huvudvärk, dessutom. Jag behöver nog sova!


Vi har ju näst intill redan däckat både Foffa och jag...




Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0