8 september 2009 - Jag har nog för mycket fritid...

    Pappa brukar med entusiasm och upprymdhet prata om Johnnys fysik. Han tycker det är helt fasinerande att någon kan slå volter och hålla alla kroppsdelar i luften - SAMTIDIGT! Jag brukar då skämta till det, rolig som jag är, och påpeka det, att han har mycket fritid. Han har tid att springa runt på stranden och öva tills tekniken sitter. Snacka om att kasta sten i glashus, lilla gumman! Vem fan har tillräckligt med tid att spendera flera timmar om dagen med att designa om sin blogg, om de inte får betalt för det? Jo, that's me! Kanske skulle börja tänka lite innan jag pratar?

Fast lite duktig är han faktiskt =)



Nu ska jag gå ner till Mickan och prata graviditet och äta fiskgratäng! Mums.

Ate Logo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0