7 september 2009 - Funderar...

    Jag sitter och lurar på hur jag kan göra besöket till arbetsförmedlingen minst jobbigt. Ser egentlilgen ingen orsak att skriva in mig där, då jag inte kommer kunna söka jobb där på ett par år i alla fall, men det är ju vad Nissarna på Socialen vill, och det Nissarna på Socialen vill ska dem ta mig fan få också. 

    Typ hela dagen har jag suttit och försökt förnya min blogg igen. Lyckades väl sådär, men nu tycker jag den bara är jättetråkigt. Bara massa svart, vitt och grått. Tänkte göra en ny header ikväll eller imon beroende på hur jag gör och vad jag orkar. Sätta lite färg på tillvaron liksom!


    Dagen har varit lagom händelselös. Var nere vid affären en sväng innan och köpte lite frukt, juice och toapapper mm. Kakor! Hade bestämt mig för att hålla mig undan sockret idag, men det gick verkligen inte. När jag såg Choklad Chip kakorna i hyllan vattnades det i munnen. De bara ramlade ner i korgen sen, och det är jag glad för nu. Det smakar verkligen ljuvligt!


Later...


Kommentarer
Postat av: AMERICAandME

Åh, måste vara ännu jobbigare att behöva vara gravid och utan sin pojkvän!! I hear you sister, och lycka till med allt! Vad är era planer för framtiden?

2009-09-07 @ 22:41:40
URL: http://americaandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0