6 september 2009 - Läppar

    De flesta som känner mig vet att händerna är den kroppsdel jag tänder mest på och kollar in först hos det motsatta könet. Jag har någon hat-kärlek till denna användbara kroppsdel. Vissa händer avskyr jag och mår illa ifall personen de sitter på skulle ta i mig. Andra händer älskar jag vill sitta och hålla i och pilla på hela tiden. Men idag har jag upptäckt att läppar är något jag tycker är fruktansvärt sexigt också. Det är ju egentligen inte så konstigt med tanke på att jag själv har väldigt smala och nästan obefintliga läppar. Skulle ge mycket för en lite mjukare överläpp.

Ja, ni förstår ju varför!





    Satte på "Jakten på Lycka" efter att ha varit nere vid affären första gången. Var ju så trött att jagknappt orkade prata. Vem jag nu skulle prata med...=p Har aldrig sett filmen men har velat göra det länge och upptäckte först idag att min bror har filmen hemma. Mer passande kan det ju liksom inte bli. Många har sagt att det inte var så bra som man tror av trailern, vilket jag aldrig tycker filmen är. Det enda som är bra med filmen är ju liksom det som visas i trailern, men jag blev i alla fall glatt överraskad. Jag tyckte att filmen var jättefin! Dessutom upptäckte jag två saker jag inte tänkt på innan;

1. Will Smith har ju sjukt snygga läppar!




2. Hans son måste ju vara typ den sötaste ungen i världen!




XOXO TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0