5 september 2009 - GODIS!!

    Jag vill ha godis! Jag är så fruktansvärt, extremt, jäkla sugen på godis, men kom aldrig i akt förut när jag hade chansen, och nu är det försent då allt i lilla, pittoreska Åsa stänger vid skymningen! Till råga på allt har jag huvudvärk. Vet dock inte om detta beror på att mitt sockerberoende inte blivit stimulerat på ett tag eller för att jag slog i huvudet när jag bytte ställning för en stund sen. (Bu för snedväggar)! Är väl egentligen bra, trots allt, att det inte blir något godis idag heller. Ska ju försöka hålla igen på det, nu mer än någonsin. Vill ju inte få graviditetsdiabetes. Visserligen sa min barnsmorska att det är väldigt ovanligt, men det innebär ju inte att det är omöjligt att få. Och med mitt nuvunna sockersug så skulle jag nog kunna säga att jag utan svårigheter kan hamna i risksonen.



Men fan så gott det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0