30 september 2009 - Well, it's time to go

   Nu är jag lite trött i ögonen. Och överallt annars också för den delen. Förutom att ögonen är alldeles varma kliar det ungefär på hela kroppen. Det brukat vara ett ganska säkert tecken på att man är trött. Så jag får väl göra min lilla kropp tillfreds och stänga av den för natten.

    Nu blåser det sådär helskotta mycket igen. Lite obehagligt när vinden tar tag i rullgardin, sovrumsdörr och väggarna så det låter som hela huset ska braka in. Nu har det ju inte gjort det ens nästan på över 18 år,så varför skulle det göra det nu? Inte ens när Gudrun körde förbi gav det vika. Det var bara ett fönster som trillade ut. Så det står nog stadigt ett tag till! Varför skriver jag ens om det här?




Så gott är det där! Äter det alltid som nattmat.
Kanske inte borde äta nattmat 3,5 timmar innan
jag går och lägger mig. Nu är jag ju hungrig igen :s







Peace out and Goodnight, SUCKERS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0