30 september 2009 - Stel som en pinne

    Har så ont i nackan och huvudet idag. Musklerna i nacken känns mer som träben! Riktigt hårda, med andra ord, och jag önskar jag hade en Kajsa några mil närmare ;) Försöker sitta och trigga och strecha själv, men jag tycker inte riktigt det blir samma effekt som när någon annan gör det. Man glömmer liksom av...

    Pratade med Mickan nyss, och hon mådde bra idag. Hon hade spytt i morse och mått lite illa på förmiddagen, men nu var hon i Kungsbacka och väntade på sin Andreas som hade besökt arbetsförmedlingen. Hon hade kunnat äta utan att må illa, så hon var glad. Jag förstår henne verkligen. Hon har inte haft några roliga första graviditetsmånader, inte!

    Tänkte gå och fota min nya skjortklänning nu när solen håller sig undan. Det har den iofs gjort mest hela dagen, men jag ville duscha innan jag tar den på mig! Så snart kommer bilder :D


Tchau so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0