30 september 2009 - Babyshower

    Tänkte ha babyshower innan knodden bestämmer sig för att hedra oss med sin närvaro. Sitter och kollar på lekar och aktiviteter att sysselsätta sina gäster för och försöker fundera på vad man ska äta osv. Blir nog inget jättemärkvärdigt, men nåt får det ju vara!
    Först tänkte jag ha den i November någon gång, men Kajsa sticker ju till Spanien då och kommer inte vara hemma på ett tag, så då tänkte jag att jag fixar det innan, så jag tror det blir den 24 oktober. Då är jag i vecka 32 och det är väl en rätt bra tid, tror jag.

    Funderar ut vilka jag ska bjuda. Vissa är ju självklara Sara, Jossan, Mickan och Kajsa. Hade grymt gärna velat ha Tilda med, men hon bor ju i stockholm. Kan du komma ner blir jag glad! Traditionen säger att det bara ska vara tjejer som ska komma, så ska jag be de som har lämna sina gubbar hemma? Madde kan jag fråga också, och Tessie hade jag tänkt. Susan och Annelie kanske vill titta in? Jösses, jag vet inte! Får kolla upp det där lite tror jag. Tur att jag ska träffa pappa på fredag, då har jag någon att bolla lite ideer med. Och Jossan imon. Hon brukar vara bra på att lösa sånt här. :)

(jag är hungrig...)

Jeje, den som lever får se! :)

TJOFLÖJT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0